aanmelden voor digitale bijeenkomst 29 september over autisme en prikkelverwerking

Dinsdag 14 juli

Dinsdag 14 juli

Prikkels die binnenkomen door zintuiglijke informatie (zien, ruiken, horen, proeven en voelen) moeten verwerkt worden in de hersenen. Die verwerking verloopt anders bij mensen met autisme. Hoe werkt dat nou precies, hoe herken je dit bij je kind en misschien nog wel het belangrijkste welke hulpmiddelen kun je hiervoor inzetten?

Dinsdagavond 29 september aanstaande organiseert stichting AutismeNetwerkCafé Krimpen een bijeenkomst over autisme en prikkelverwerking.

(Groot)ouders van kinderen met autisme en geïnteresseerden zijn vanaf 20.00 uur van harte welkom via een beveiligde youtube link die jullie op de dag zelf van ons via e-mail ontvangen. We sluiten uiterlijk om 21.30 de bijeenkomst af.

Vragen stellen tijdens de bijeenkomst maken wij ook mogelijk via een chat functie.

Voor de organisatie is het nodig dat wij in elk geval je mailadres nodig hebben. De catering willen wij ook op gepaste wijze plaats laten vinden, daarvoor hebben wij je adresgegevens nodig. Je kunt dit allemaal aangeven bij het aanmelden via de ticketservice.

Dit kan via deze link